Pages

Wednesday, June 10, 2015

မိတ္ဆက္ စကား မဂၤလာပါ ခ်စ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ား ခင္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ ေတးေရး ေကာင္းထက္ ပါ။ ယခုလို ဆံုေတြ႕ရတဲ့အတြက္လည္း အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ က်ေနာ္ မိတ္ဆက္စကားေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ေရးသားထားတဲ့ သီခ်င္းေတြကို ေလ့လာပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ အဆိုေတာ္ လုပ္ဖို႕ မရည္ရြယ္ပါဘူး။ သီခ်င္းဆို၀ါသနာပါတဲ့ အလွမ္းေ၀းေနတဲ့ အႏုပညာ ေမာင္ႏွစ္မမ်ားအတြက္ ေယာက်ာၤေလး ၊ မိန္းကေလး သီခ်င္းေလးေတြတင္ထားပါတယ္။ ေနာက္လည္း ထပ္တင္ပါမယ္။ ဒီသီခ်င္းေတြကို ေလ့က်င့္ၿပီး အခု က်ေနာ္ နမူနာဆိုျပထားတာထက္ ပိုမိုဆန္းသစ္တီထြင္ၿပီး သီဆိုႏိုင္ရင္ ဆက္သြယ္လိုက္ပါ။ စီးရီးအသစ္(၁)ေခြက သူငယ္ခ်င္းအတြက္ ျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ တခ်ိဳ႕သီခ်င္းေတြကို စတူဒီယိုမွာဆိုထားၿပီး တခ်ိဳ႕ကို အိ္မ္မွာဘဲ အလြတ္အသံသြင္းထားတာမို႕ ကီးမကိုက္တာတို႕ ၊ ပတ္၀န္းက်င္အားနာၿပီး ကီးမေရာက္သလိုျဖစ္ေနတာေတြ စတဲ့ အားနည္းခ်က္ေတြရိွပါတယ္။ တကယ္ သီခ်င္းဆို၀ါသနာပါရင္ေတာ့ က်ေနာ္လည္း ကူညီသင္ၾကားေပးသြားမွာပါ။ အားငယ္စရာမလိုပါဘူး။ မူရင္းအသံေကာင္းသူအတြက္ စတူဒီယိုက အားျဖည့္ေပးသြားပါလိမ့္မယ္။ စပြန္ဆာ နဲ႕ ရွယ္ယာထည့္၀င္ခ်င္သူအတြက္လည္း ႀကိဳဆိုပါတယ္။ သီခ်င္းဆို ေထာက္ေနရင္လည္း ေျပာျပၿပီးျပင္ဆိုေပါ့။ စာသားေတြကိုလည္း အေခ်ာသတ္တဲ့ေန႕အထိ ျပင္ေနတုန္းပါဘဲ ။ အခ်ိန္သည္ ဒီေရ နဲ႕ လူကိုမေစာင့္တဲ့။ အခ်ိန္ရိွတုန္း အသက္အရြယ္ရိွတုန္း လုပ္ရတဲ့ အႏုပညာ အဆိုေတာ္ဘ၀ ကို လက္လြတ္အခံပါနဲ႕လို႕ ။ က်န္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ က်ေနာ္ ေကာင္းထက္ ။

No comments: